Wake up happy

Idag är en underbar dag. Vädret är inte som det skulle kunna vara. Men humöret är på topp. Varför? Ja det vet jag inte riktigt. Även fast jag känner mig lite förkyld så kan inget knäcka mig idag. Haha!

Sofie åkte hem klokan 11 i "morse". Jag och Tiina har nyss ätit en god frukost, närmare bestämt omelett. Första omeletten jag ätit. Riktigt gott faktiskt. Sedan har vi sörplat grönt te och kaffe. Mums! En riktig toppen morgon

Lite senare ska vi ut på en riktigt lång promenix. Skönt ska det bli och vega kommer att  bli über glad. Sen kommer hon att sova som en stock i några timmar. Har man små korta ben, kan jag förstå varför. ;D Men även fast man är en liten hund behöver man motion. Och det behöver även vi.

Tiina har lagt fram önskemålet om broccolipaj till lunch/middag. Så antagligen blir det nog så.:) Haha självklart passar jag på att skriva lite blogg medans hon är inne i duschen. Nu tror jag hon blev klar, vilket betyder.. MIN TUR ;D



/aw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0