Chic 'n' stu

Nu är det fritt fram för besiktningsmänniskorna att komma ^^.. Jag måste få skryta lite. Känner mig otroligt duktig. Jag har städat hela rummet och tvättat i stort sett hela garderoben. Men problemet är att jag har för mycket kläder så allt får inte plats i garderoben. Och det är ett stort minus. Jag kan inte tänka mig att slänga bort eller skänka bort så mkt kläder så att allt verkligen skulle få plats. Jag har tre garderober och allt bara väller ut ur dom. Måste komma på någon slags lösning.

Hoppas, hoppas att vårat hus går igenom besiktningen. Om det skulle göra det så måste jag och pappa skynda oss med vårat hus. Då är det i princip bara att packa och flytta.

För dagen har jag typ inga planer alls. Jag funderar på att gå ut och springa en vända. Är det bara jag som är arbetslös? Som tycker att nästan varje dag är likadan.. Men det kanske är bra eftersom att när jag har tråkigt så går jag antingen ut och går eller så tar jag en spring runda. Bästa träningstipset, var arbetslös..! Eller kanske blir endel soffpotatisar istället då. Haha glöm att jag sa något.

I dag är en relativt bra dag. Solen lyser. Jag gick upp i tid och har därmed fått ganska mycket gjort idag. Och jag har tjänat 5000kr(sålde nämligen lekstugan) vilket betyder att jag har råd att resa med mina vänner :)..

Jag  tror att jag ska gå ut och lägga mig i solen, känner att jag kan behöva det efter all slit och släp. Haha sitter här och lyssnar på System Of A Down. Snacka om att jag får höstadiekänsla särskilt mattelektionerna.. Minnen haha.. Förresten ngn som är sugen att gå ut idag? Hör av er!!



/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0