Underbara dag!

Just nu känns allt så jävla skönt. All tjafs mellan oss är äntligen över. Vi kan prata och umgås igen. Äntligen en av alla bitar som faller på plats. Jag E och A har pratat ut idag. Så jävla skönt måste jag säga.

Amanda och jag har precis varit och badat i Näset och klockan är nu 01:50.. Och jag börjar känna mig kall efter att ha badat och sedan cyklat hem genomblöt eftersom att vi inte hade varken handduk eller bikini. Och för er som vill veta så kliar mitt högra öga något fruktansvärt = problem of the night.

Jag har också precis fått reda på att en vän har svininfluensan=O Det kan man ju fan dö av.. Sjukt skrämmande och hemskt. Hoppas att allt löser sig. Ett tips vaccinera er. Det ska iaf jag göra. Det är lätt värt pengarna.!!

En annan sak som är totalt onödigt att slänga pengar på är peeling. Tjejer ni vet vad jag snackar om. Man vill ha en bra peeling som luktar gott och som gör huden sådär baby len. Och den bästa peelingen är alltid dyr. Eller? Nej, den bästa peelingen är att ta lite grovare sand vid en badplats. Sådan sand med lite småsten i. Skrubba kroppen när du är och badar (ordentligt). När du kommer hem duscha och smörj in dig med en hudkräm du redan har hemma ett plus om den luktar mumma. Billigt och funkar faktiskt. Prova!

Emmy ville att jag skulle skriva något fint om henne så varsegod! Jag älskar dig. Du är en utav de bästa personerna jag träffat.<3 No you, no me!

Tänk på det!

/aw

Kommentarer
Postat av: Linda lorenz

riktigt bra blogg amanda!<3

2009-07-21 @ 16:22:13
Postat av: Amanda

Tack stumpan <3

2009-07-21 @ 17:26:07
URL: http://amandaaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0