Tisdag=städdag



Det var länge sedan mitt rum var så här städat. Idag är dagen som det är dags att göra något åt det. Imorgon ska huset besiktas så då är det bäst att det är städat och fint.

Ja vi har faktiskt fått vårat hus sålt nu. Jag trodde inte att det skulle gå så fort, med tanke på situationen i samhället just nu. Men det blev som sagt sålt ändå. Jag flyttar den 1/10-09. Det ska bli skönt hoppas att allting äntligen ordnar sig. Egentligen borde vi ha flyttat åt olika håll för flera år sedan. Men bättre sent än aldrig.

Idag ska jag städa mitt rum som dagt. Sen ska jag träffa Jennie. Hoppas på att vädret blir lite bättre så vi kan åka och bada :)..

/aw

Kommentarer
Postat av: Carolina

Åå ditt rum är så mysigt. Du får komma och hjälpa mig att inreda min nya lägenhet i Stockholm sen? :)

2009-07-14 @ 19:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0