Sol

Äntligen får man vakna av att solen lyser in genom fönstret igen. Synd att det bara ska vara fint väder idag. Idag ska jag egentligen gå på Bio men det kanske blir imorgon i stället. Vad sägs om vinkväll hos mig i stället?:)

Jag ska snart iväg och göra Sofie sällskap på jobbet. Sen ska jag nog kanske shoppa lite. Kände mig shoppingsuget idag. Om det inte skulle vara så att jag är hundvakt i kväll skulle jag nog ha gått ut på Etage. Sommarparty. det skulle ha varit riktigt kul.

Jag har gått och blivit en sucker på James Blunt=O Inte okey inte alls min musiksmak egentligen ändå går jag omkring och sjunger på låten Cry dagarna i ända.

Nu ska jag ut i solen. Uppdaterar later!

/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0