Skogens skräck.

Man skulle ju kunna tänka sig att det mäktigaste djuret i skogen skulle vara älgen, med titeln skogenskonung. Eller en bjärn med sina skarpa klor och vassa tänder. Men gott folk där tar ni fel.

Jag och Linda var ute och gick. Jag ville gå runt bäckan, det är en alldeles utmärkt runda. Men det vill inte Linda, men efter ett tag lyckades jag övertala henne.

En bit in i bäckan såg jag min första grävling. Coolt tyckte jag. Men den sprang fort som ett jehu och gömde sig under ett hus. Livrädd var den. När vi började närma oss gärnvägsövergången (i mitten, för er som vet vart Bäckan är) såg vi något som sprang.

"vad är det där"? (Linda)
"äh det är ju en katt" (Jag)

Helt plötsligt springer Linda som en dåre, åt ett annat håll än vår färdriktning. jag kollar efter henne och när jag sedan vänder huvudet frammåt igen, ser jag en grävling springa som en elefant på anabola. Jag skriker och springer.  Och sedan sitter vi där på ett bord i Bäckan och skakar av skräck. Men som tur är kom Pär räddaren i nöden (Lindas pappa) och hämtar oss. Haha fy fan vad vi var rädda synd att det inte finns på Film x)



/aw

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaa fy faaan gggrävling! jag blev jagad av en sådan en gång.

2009-07-17 @ 16:25:09
Postat av: Linda

hahahahhahahaha så jävla läskigt :P

2009-07-19 @ 22:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0