Rain, rain, go away

Jaha då var peace and love över med stormsteg, och det vackra vädret är förbi, sorligt nog.. Det var underbara band på p&l i år. Bland annat såg jag, Volbeat, Mötley crüe, Bring me the horizon, Blindside, Raised fist, Pain.. mfl.. Men självklart kollade jag även på den underbara, oslagbara, Thåström. Lätt den bästa spelningen med Thåström jag någonsin sett.. Ett ord u n d e r b a r t!!!

Blä för att det är piss väder, den lilla bränna jag fått kmr att försvinna... Blä för att jag är arbetslös, inte ett piss att göra på dagarna och verkligen inte bonus på kortet..

Weeii för att i kväll är det fest och jag är faktiskt riktigt pepp för en gångs skull, när det gäller hemmafester..  Annars är det ju alltid krogen som gäller i allas våra hjärtan hrmpf!!

Nu ska jag hoppa in i duschen, undra varför man säger så det är ju lixom inte direkt så att man hoppar in precis(?)


/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0