Nattbad kan vara det bästa.


Vega vid den berömda Älvsjön

Har haft en helmysig kväll. Med god mat, bra sällskap. Självklart gjorde inte vinet och baylies med kaffe det värre. Jag har idag haft besök utav, Tiina, Emmy, Ullis, Marina, Linda, och Sofie. Tiina och Sofie är fortfarande kvar. Övernattnings party wiho haha känns lite som att man är tillbaka i skolåren på högstadiet.

Jag och Tiina har smällt på och badat idag. Och jag hada faktiskt med mig en riktig skrubb idag. Haha till och med med jordgubbsdoft. Inga stenar idag inte. Ibland är det skönt med lyx.
Sofie var inte lika duktig som oss. Hon satt där på bryggan och hade nog mest ögonen på telefonen. Ni vet hur det är. Dessa tonåringar och deras mobiltelefoner ;D

Nej gott folk nu känns det som att det är dags att sova. Har till och med Enya i högtalarna, brukar vara en varningsklocka på att det är sent, eller det kanske är tidigt klockan är trotts allt 03:32. Som skalman skulle säga dax att sova.
God natt!

/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0