Music

Ska spela in en låt med Jennies boyfriend Linus i veckan. Så j*vla nervös är jag. Jag som typ bara sjunger för folk när jag är full. Hur ska detta gå. Har inte hört låten än men vet att det varken är Linus eller min musiksmak, haha får se hur det går för mig, Linus är ju i alla fall väldigt duktig.

Jag ska spela in lite egna låtar också längre fram och några från lite olika artister. Nervöst men spännande och kul.

Happy face



Som sagt
så är nattbad verkligen min grej. Haha mycket mysigare att bada på natten :) Ska iväg till Älvsjön snart Amanda kommer förbi:) Ska öva mera på mitt bakåtdyk så det blir nice:P
Nackdelen med nattbad är att det är så j*vla mycket knott och mygg. Ni som också bor på landet vet vad jag pratar om.
Nej nu är Amanda här:)

/aw

Kommentarer
Postat av: linda lorenz

hörru smsa mej om du vill bada :D

2009-07-31 @ 13:29:01
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

hörru smsa mej om du vill bada :D

2009-07-31 @ 13:29:27
URL: http://linndaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0