Lördags chaffis

Idag vaknade jag upp hos Jennie:) Vi åt lite frukost=MUMMA. Och sedan gick vi till prästolles och badade. Ricktigt skönt när man är bakis. Lätt värt att prova, lovar! Johanna (Jennies syster) var också med. Galet jävla brun är hon, och jag, ja man kan väl säga att det är ren avundsjuka;) Vill också. Hon har varit i italien i två veckor och sedan Cypern i en vecka. vem skulle inte vilja det?

Vi åkte lite senare iväg till Konsum och handlade lite mat. Och jag köpte Veg. "biffar", och soja korv(äckligt, men funkar med bröd m.m) Jag får ofta frågab om det är jobbigt att vara vegetarian, kan ärligt talat säga att det är det verkligen inte. Jag tror att det funkar bäst om man slutar med allting på en gång. Många äter ju fisk och kyckling fast man är vegetarian(?) Hur fan går det ihop? Haha! 



Emmy
skulle handla present till sin mamma som fyller 50:) så vi passade på att göra det när vi ändå var och hämtade henne i Borlänge. Vi han knappt hem förens NETTAN (mamma) Ringer och ska ha hämtning från Borlänge. Mia och Christer skulle hem till sig men NETTAN skulle till Falun på Galei. Vi åkte med henne hem så hon fick byta om sen var det raka spåret till Falun. Hon var framme på den andra festen typ kl 00:00. Tur att mamma är party:) Och hoppas verkligen att hon hade kul. Tiina och jag åkte hem till Emmy som var barnvakt åt Vega. Vega var trött och sur när vi väckte upp henne. Men som tur var somnade hon ganska fort när vi väl fick hem henne.

Medans Vega sov satt jag och Tiina på verandan och åt chips, drack te och rökte cigaretter för de tjänade pengarna. Vi har planerat lite. Blir ingen Utomlands resa i år. Vi tar det nästa år och då blir det Rhodos, Louis colossos beach. Har varit där 2 gånger förut. ett äkta lyxhotell. U N D E R B A R T är ordet.



Nu ska jag
duscha, sedan åka och handla och slutligen långpromenad med Finnen (Tiina) och pluppen Vega.
 
/aw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0