Lördagens festligheter

Idag är det Lördag. Vilket för mig innebär att jag ska lägga all negativ energi i en ogenomtränglig förpackning. Och inte se åt det hållet på hela dagen, kvällen, natten förens imorgon när det kommer över mig igen större än innan. Just för att när man lyckas vara lycklig för en stund verkar det som i vårat "gäng" att en ny mörk hemlighet kommer smygandes. Min bägare är full för länge sen, men samtidigt kan den inte riktigt rinna över helt. På något konstigt sett värkar den vara bottenlös. Och på något sätt verkar det inte finnas något slut på all skit.

Jag känner mig naiv, som fortfarande varje dag hoppas att idag blir det ändring idag är allt bra men en sak kan jag säga idag känner jag mig stark, i alla fall starkare än igår. Kanske är det regnet som sköljt bort en del av smärtan du orsakat. Men inga glädjeskutt i förtid antagligen snubblar jag igen på min egen lycka.


I kväll ska jag, Tiina, Emmy och Emelie på fest i Mojje hoppas på en rolig kväll. Och att förpackningen verkligen är ogenomtränglig även med alkohol i kroppen.



Snart kommer mina söta kusiner från Holland/Tyskland på besök. Har inte träffat dom på evigheter så det ska bli jättekul. Nu ska jag ut och gå med Vega innan herskapet kommer.

/aw

Kommentarer
Postat av: Emelieswahnbanan

Ja, som sagt. En förpackning som varken ska packas upp eller gå sönder ikväll. Det kör vi på. Bra synonym där Westling (Y) =)

2009-07-11 @ 19:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0