Lördag

Haha snacka om att jag måste vara helt slut vaknade kl 2 i dag:O helt sjukt.. Så nu sitter man här framför datorn och är hur seg som helst..

Jag måste se till att vakna till liv snart. Jag borde lixom börja göra mig klar. Ska på fest idag med mina gamla arbetskambrater från Åhléns där jag jobbade förrut. Klockan är lixom 3 nu och jag ska vara där klockan 6. Jag måste också åka och köpa cigaretter och en tändare då jag har lyckats tappa bort min sista, så typiskt mig. Jag skulle kunna tänka mig att jag är den virrigaste människan i världen. Jag har en förmåga att alltid förlägga alla mina saker överallt.

Ännu senare i kväll ska jag åka till Gagnef med Jennie i kväll igen. Vi gick aldrig in igår tänkte att vi satsar på i kväll i stället. Så hoppas på det bästa. Men det blir nog nice.

/aw

Kommentarer
Postat av: jennie

de blir najs <3

2009-07-25 @ 16:55:13
URL: http://jennieniss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0