Jobberbjudande

Igår var jag och Tiina ute i skogen och motionerade. I skogen såg vi en man med en massa packning mitt ute i skogen! Läskigt.. Vi hörde även någon som ropade BIIRK BIIIIRK BIIRK kändes som att vara med i Ronja Rövardotter. Haha..


För övrigt är jag trött på all drama som hela tiden faller som tunga stenar ned på mina axlar. Efter ett tag blir det väldigt tungt att bära på allt. Jag behöver komma bort, till en ny stad. Jag vet att jag har tjatat om det väldigt länge. Och nu kanske det blir verklighet.

Jag har fått ett jobberbjudande som jag tror att jag inte kommer att kunna säga nej till. Det är ett jobb i Tyskland, jag kommer att vara borta i ett par månader. Precis vad jag behöver. Om jag inte kommer in på Boomtown finns det inget snack om saken då sticker jag så fort jag någonsin kan.

Tyskland, Nya möjligheter, nya vänner, nytt språk, en ny gladare Amanda(?) Ja varför inte!


Idag ska jag leka med Tiina, Emmy och Ullis, eller iaf i kväll. Om ett litet tag åker jag nog ned på stan, för att träffa mamma och ta en fika med henne. Nej nu vill Vega ut och sätta sig bakom en buske.

Bläckis & Vega  <3



/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0