Jag är kung över ängarna.


Jag och Tiina
har vaknat till ordentligt nu. Efter en kort men härlig och skön promenad med Vega. Varmt som fan är det här inne så nu ska jag ta på mig en mindre varm tröja^^..

Om ca femton minuter en kvart ska vi åka till Borlänge och käka Fallafel så gott. Har man inte provat det har man inte levt. Så prova på gott folk. Som tur är har vi bilen idag också och ska hämta NETTAN i Falun. Har fått en rapport om att hon har en bankande huvudvärk. jag såg något fruktansvärt lr såg och såg hörde, på tv.n i går. En kväll/natts festande är lika mycket kalorier lika onyttigt som att äta en hel dag konstant 24 timmar alltså. FY FAN vad äckligt. Ska sluta festa och börja spara Rhodos lurar ju bakom knuten.

Tänk alla stockholmare som har stuga här där jag bor. Och sedan har vi jag som bor är året om. Dom kommer hit och tänker åå vad skönt landet. Medans jag tillbringar mina dagar här och tänker gud vad kul åka till borlänge en sväng. Haha sjukt! Men i alla fall så kan man ju säga att även om det kommer hit massa snygga stockholmare(!) (Bor granne med en just nu) så är jag fortfarande Kung över ängarna.

"Storstaden"  nästa


/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0