Jag är flickan under bordet.

De flesta som träffar nya vänner går nog inte vägen jag tog. När jag träffade mina vänner närmare bestämt, Tiina, Amanda och Emmy var jag flickan under bordet.

Jag gick i en klass som kallades lon på mellanstadiet och dom gick kristallen dvs montisori särklass^^ Mouhaha nä då.. Vi hade lärt känna varandra genom stallet i mkfj. Och det sorliga var att vi hade aldrig rast samtidigt. Jag brukade smyga in i deras klassrum och gömma mig under deras bord. Lärarna tyckte inte om att jag var därinne men jag lyckades alltid gömma mig.

När det  började bli dags att börja högstadiet fick man välja 3 vänner. Jag skrev att jag ville gå med, Tiina, Amanda, Emmy, och Frida. Och sen skrev jag att jag ville ha Ragnar som lärare. Jag fick allt det och sen fick jag Ullis i min klass också och efter ett tag böt Emelie till våran klass, Vi var den bästa klassen 9E. Så många minnen och fler blir det om nu alla löser allt med alla



Nu kommer Amanda snart och jag ska duscha.

/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0