Harry Potter och halvblodsprinsen

Det blev Harry Potter och självklart hade jag den gäsigaste/bästa platsen.:)^^..

Filmen var riktigt bra  tycker jag. Verkligen den bästa utav Potter filmerna. Och kul att de har fått in en stor skopa humor det behövdes verkligen. Jag tror att alla i mitt "bio sällskap" tyckte att filmen var bra och kanske till och med över förväntan(?).. Ser fram emot nästa film, som också är den sista av Potter filmerna.

Emma Watson hon som spelar Hermione Granger har sagt i ett uttalande att hon är trött efter alla Potter filmerna och efter den sista ska hon ta en paus, då hon inte heller brinner så mycket för skådespelandet. Den kvinnan behöver ju knappt jobba en dag till i sitt liv. Då hennes pappa avslöjade på hennes 18 års dag att hon har 100 miljoner kronor på kontot.(!)=O


Ronald  Bilius Weasley / Rupert Grint
Haha klockren skådespelare säger jag bara.

Filmen är lätt värd att se!

/aw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0