Ferre

Jag vet inte hur du, ni känner. Men jag är trött på att bråka. Jag hatar att vara ovänner. Kan inte alla bara erkänna nu vad de har sagt och inte. Stå för sanningen. Om du bara försökte lite mer att kämpa för vänskapen. Tex be om ursäkt. Inte till mig utan till S. Be om hennes nummer ring och säg förlåt, att du är ledsen och ångrar dig om det nu är så.

Man tycker att vårat vänskapsband måste vara ganska tjockt efter en si sådär 10år(?)..

Idag ska jag i alla fall ut på krogen och det ska bli roligt som fan. Känns som om det var längesen sisst nu. Men det var det kanske inte, hm.
Förkrök hos nissen. Ring mig ni som är sugna att hänga på:)!

Trevlig helg sup å svälg!

/aw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0