Vad händer?

För det första så förstår jag verkligen inte hur du kunde göra något sådant. Jag blev helt chockad. Särskilt fårstår jag det inte när du gjort det förut, du borde ha lärt dig då. Men så gör du det igen mot min syster(!). Och när något sådant händer när du har gjort så fruktansvärt fel säger du åt mig att inte skrika åt dig. Ursäkta men är det bara jag som tycker att du inte har något att säga till om, gällande det.

Jag bad dig tre jävla gånger att GE FAN I, men vad gör du? Du har bevisat att jag inte kan lita på dig och löften som du ger. Och sedan pratar du skit som du inte kan stå för. Jag litar inte på dig mer.

Det är synd att det har gått så här långt. Du betydde så sjukt mkt för mig. Du var en av mina närmsta vänner, du var en av mina diamanter, en utav alla sällsynta pärlor som existerar i dagens samhälle. Jag säger inte att vi inte kommer att bli vänner igen, men detta kommer att ta tid att läka. Det är inte som en bryten arm som går över efter några veckor med gips. Det är mer som att någon tagit en sticka och satt i mitt hjärta, det gör ont och det tar tid att läka. Det är något av allt som jag hoppas att du förstår.

Du är inte enda boven i dramat. Men faktiskt den största boven, med tanke på att jag speciellt bad dig tre gånger. För mig är ett löfte ett löfte?!?

"Hon är min vän, och klart jag tar hennes parti och litar på vad hon säger och inte hans. Försöker du ta alla mina vänner ifrån mig, eller vad handlar det om?"
svar!- A: Jag vet att du tar hans parti eftersom att du sagt det till både mig, T och E flera gånger, även i nyktert tillstånd.
          B: Jag försöker inte ta dina vänner ifrån dig. Guess what? Det gör du så bra själv.
 
Du måste ändra ditt sätt, din attityd, sluta vara självisk, sluta prata skit, men gör du det stå då för det också och det gäller er alla och även mig.

Vad hände med principerna, Aldrig prata skit
                                                     Aldrig ta varandras killar, ex, flört eller som någon har någon form av förflutet med

                                                     Alltid finnas där för varandra
                                                     Alltid vara vänner

Det var som oskrivna regler för oss.

Vad händer med oss 6, vad händer med wgfm-crew?
Och självklart A, jag klandrar inte dej för allt detta. Du vet varför jag är arg på dig. Och jag är inte den ända som är det både Jag U,E,E och T är det. dags att tänka till kanske. Bevisa att du inte har större hår än hjärna.
 
Men vad fan händer med oss alla vart tog alla glada miner, vänskapen och alla partyn och bakfylledar vi haft tillsammans vägen?. Har vi bara minnerna att berätta för våra barn? Och säga var rädd om vänskapen, låt aldrig någon kille gå före dina vänner, prata aldrig skit om dina vänner, vårda dom som du skulle vårda den vackraste och finaste diamanten i världshistorien. För det är vad vänskap egentligen är, en diamant. 
Men vart tog vår vägen?

jag bara undrar

/aw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0