Vändning?

Jag har funderat lite på fondvägg till mitt rum. Vad tycker ni att ha denna bild som fondvägg och ha de resterande väggarna vita?


Jag har så många planer för huset. Igår kväll satt jag uppe och skissade lite. Vardagsrummet ser jag redan framför mig. Kommer att bli skitbra. Och vet ni vad? Jag ska få en walk in garderob, hur underbart är inte det? Alla tjejers dröm.

Efter alla motgångar känns det som att allt håller på att vända. Kan det bli ett bra år trots allt? Självklart kommer jag inte att glömma allt jobbigt som hänt, jag tänker fortfarande på Simon varje dag och natt. Men det känns som att efter all skit som hänt, och då har det hänt mycket skit. Jag menar inte bara nu, det har varit jobbigt i flera år. Jag och mamma har inte riktigt kunnat prata på flera år, inte jag och pappa heller. Men nu känns det sjukt mycket bättre hemma.
 
Det kan bara bli bättre. Jag tänker inte vara depp längre. Jag tänker ta detta år och prioritera mig själv, Kalla mig självisk men det är faktiskt på tiden att jag gör något för mig själv.

Idag i skolan så ville Sara att jag skulle ägna ett inlägg åt henne. Och det är jag skyldig henne nu när jag dissade Borlänge. Det kommer längre fram, jag lovar.



aw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0