UNO

Idag har jag varit med Tiina på Kupolen väldigt trevligt var det. Har tom varit hemma hos hennes mor i Sifferbo och träffat söt Tilde. Världens goaste unge det där, en riktig liten filur. Hon är så söt när hon känner att hon inte får nog med uppmärksamhet då fejk hostar hon, haha hon ser så lymmlig ut. Efter att vi käkat å lekt lite med Tilde så spelade jag Tiina och Tobbe UNO haha år och dar sedan, kul som fan dock, antagligen för att jag vann.

Vi åkte för att kika på mitt hus, och sedan satt vi hemma hon mej och kollade på lyxvillor i Stockholm helt galet vilka villor.
 
När geniet Tiina skulle åka hem så backade hon rakt in i vårat garage så att vingen(?) på bilen gick av på mitten. Inte nog med det hon fastnade också jag fick springa ut å putta. Men det löste sig efter ett tag. Haha fan vilken dag!
TA

aw

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha a fy fan för all snö ni hade på gårn! ;D

2009-01-21 @ 19:38:28
Postat av: Amanda Westling

Ja haha men nu är det skottat! :)

2009-01-24 @ 23:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0