Småstjärnorna

Idag på förmiddagen åkte jag och mammi till Djurås för att kolla på småstjärnorna, där min kusin Minna var med och uppträdde. Minna och hennes kompis Lisa dansade till Amy Diamond. De var så otroligt söta hade gjort en helt egen koreografi, sjukt dukitga var dem. Alla var duktiga och framförallt sjukt söta.

När jag satt där med mamma och Amanda som kom dit lite senare, diskuterade vi hur jävla lätt det är att vara ett barn mot att vara tonåring. Det största problemet man hade på en dag kunde vara att man inte hittade ett speciellt plagg till en docka. Vi tänkte " fan vad skönt ta mig tillbaka dit". Men efteråt att jag kom hem så har jag ändrat min åsikt. Visst skönt att vara liten men fan vad drygt att inte få bestämma själv. Drygt att hela tiden bli släpad på och bli tillsagd om de mest onödiga ting. Och även om  det skulle funka att fly tillbaka till en viss ålder så växer man ju upp och måste gå igenom alla problem som uppstår en gång till. Totalt onödigt om du frågar mej!..

aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0