Simon Lindvall

Jag kan inte förstå att det är sant att du kommer att vara borta föralltid. Vi har faktiskt gått igenom ganska mkt Vi var vänner, Tillsammans, Osams och sedan vänner igen. Det känns så sjukt att du nu längre inte finns här. För ungefär en månad sedan ringde du och frågade om vi skulle hitta på något för att det var struligt med din flickvän så tackade jag nej för hennes skull för jag vet hur hon skulle må över det och det skulle bara leda till massa krångel. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att du kmr alltid att leva i mitt hjärta. Jag glömmer dig ALDRIG. Varför skulle du avsluta ditt liv nu jag vill veta vad du tänkte du måste ha känt dig så ensam
Vila i frid Simon Lindvall <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vila I Frid <3

2009-01-19 @ 20:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0