Peace in a time of war

Det är ju totalt sjukt det här.. Mina föräldrar har bråkat som illbattingar fram och tillbaka så länge jag kan minnas. Men trots alla motgångar så har de hållit ihop. Det sista halvåret har dock båda mått skit, jag har sett det på dom. Jag har gått omkring och undrat och undrat vad de ska bli av allt. Men för ett tag sedan bestämde de sig för att skaffa varsitt ställe att bo på. Gå från sambo till särbo men fortfarande vara ett par, komplicerat? Ja jag vet.

Idag när jag vaknade så var de så finurliga och sedan berättade de att min pappa har kollat på ett hus. Tro mig det är ett ruckel, jag som är van vid att bo i detta lyxhus jag bor i nu, helt ny renoverat och skit mysigt. Men nej nu ska vi börja renovera igen (jag och pappa).
Det roliga är att i papperen står taxeringsvärdet på 0 kronor till det "nya" huset.

Min mamma då? Jo hon ska också köpa ett hus här i närheten. Och tro mig detta är inget negativt för min familj, faktiskt väldigt positivt.

Jag ser verkligen fram emot denna nystart. Vem vill inte ha två rum lixom? + Att jag kmr ha pappas hus för mig själv nästan jämt, då han jobbar borta mycket. Kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0