NYÅR


Kvällen började hemma hos Familjen Vestlunds vi blev bjuden på fin middag och vin jätte gott var det. Efter middagen bar det iväg till falun jag och martina åkte med Mamma Mia och Maria vi hade skitkul på vägen dit själva bilresan var nog det bästa med hela nyåret då var vi glada och hade verkligen kul, sen gick det bara utför.

Väl framme i Falun knatade vi hem till Erik och ja förfestade väl lite grann där innan själva förfesten. Efter ett tag knatade vi till den riktiga förfesten borta vid shell och där hade vi ju kankse inte så jätte kul direkt haha nä inte alls faktiskt jävla insectfest. Iaf När klockan var 23:40 drog vi oss mot stan det var Jag, Martina, Crille, Erik, Johan och Fredrik. Vid tolvslaget sprang jag omkring som en yr höna på stan alla var försvunna men som tur var hittade jag lite folk som jag kände.

Vi kände att det började bli lite kyligt ute så vi beslutade oss för att dra till Maestro Pizzeria å värma oss och tydligen så skulle de äta lite också. Vi slog oss ned vid ett bord medans folket åt och när vi satt där och hade det trevligt så kom det 3 brudar som satte sig vid vårat långbord, de satt där å skrak å tjafsade med varandra. Jag sa till dem " Ursäkta kan ni vara tysta ni stör oss faktiskt" Då skrek en åt mej att hålla käften jag blev irriterad men sa inte så mkt mer om det. Efter ett tag gick en av tjejerna och hämtade deras pizza hon kom tillbaka med kartongen och halkade omkull å fick pizzan över sig. Självklart skrattade vi. Hon blev galen slet tag i stackars Eriks hår å jag blev förbannad å frågade henne om det var hans fel att hon ramlade. Hon kastade sig då över mej och tog tag å slet i mitt hår. Jag blir gaaaalen men Johan pratar lite vett med mej så vi bestämmer oss för att dra istället. Men då kmr hennes jävla kompis tillbaka och frågar mej varför jag skrattade åt dem. Jag sa helt enkelt som det var "Det såg roligt ut" hon tjatar och tjatar och tillslut lyckas vi dra därifrån tror alla var jävligt arga där ett tag?:P..

Vi knatade vidare till en efterfest. Det var ganska roligt där ett tag men sen blev det inte så kul där heller mkt av tiden spenderades i en garderob.. Men men hur som haver sammanfattningen av mitt nyår är en jävligt kass kväll jag hade verkligen inte roligt.. Nyårsafton är så jävla överskattad, allt går alltid åt pipan.. /aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0