Mördarbacken

Fredag kväll jag och Sara var hemma hos mej och hade lite mys vi käkade fruktsallad och drack cola super gott. Lite senare kom Daniel och hälsade på. VI satt och kikade lite på en film ingen aning om vad den hette, var inte så insatt. Självklart blev jag och Sara rastlösa som vanligt. Så vi bestämde att vi skulle åka till skolan och åka pulka. Stackars Daniel som var sjuk tvingade vi med också.

Backen som vi åkte i är ganska brant och har ett relativt stort snowboardhopp i slutet. Vi började med att åka flygandematta, det gick ganska bra till en början. Sedan tog vi pulkan och jag skojar inte när jag säger att vi flög så in åt helvete. Daniel som egentligen inte ville åka eftersom att han var sjuk osv tvingade vi med på ett åk med flygandemattan. Det slutade inte så bra, hans byxor gick sönder totalt, snacka om att jag och Sara fick dåligt samvete. Vi bestämde oss för att åka hem igen. Men problemet var att Fernlund hade tappat sin mobil, men som tur var så hittade vi den rätt snabbt.

En helgelen fredagkväll men roligt var det även fast resultatet blev som det blev. : Ett par trasiga byxor, en bortappad mobil (som tur var hittad), en lårkaka och en trasig fot, smärtan är värre idag kan jag lova fy fan!

aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0