MARY KAY

Igår var jag tallen och myran ut på etage i falun och det mest sjuka händer. När vi ska gå därifrån bli vi erbjudna ett jobb innom Mary Kay. För er som inte vet vad det är så kan jag berätta att det är skönhetsprodukter och smink.

Vi var hemma hos en idag på Intervju allt lät super bra med lönen och allting. Men ända haken var att vi får lov att köpa två väskor för 7000kr:O... När Jag och Myran kommer hem till henne i falun så ringer tallen och säger att hennes mamma har kollat upp företaget och att allt inte är så bra som vi trott.

Jag vet inte riktigt vad jag ska tro faktiskt men eftersom att det är så många som jobbar med detta så måste det ju iaf vara lite bra. Jaja vi får se hur det blir om vi åker till Örebro eller inte imorgon på informations kickoff med massa konsulter.

Nu ska jag gå och göra mig klar Etage idag med såklart sen ska de ju ha stängt pga reparation i flera veckor och vart ska vi då ta vägen? ^^

Hoppas du har det bra i Indien Emmy <3
/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0