Indien Kvinnan

Nu har min kära vän Emmy varit i Indien i över två veckor. Det är fruktansvärt jobbigt att ha henne på andra sidan jordklotet, när jag behöver henne som mest. Det är inte det att jag inte unnar henne sin tid i Indien, jag saknar henne bara. Det är svårt att inte kunna prata var och varannan dag som vi brukar, utan det blir på facebook då och då.

Lite töntigt kanske, men innan hon åkte gav jag henne ett brev som hon skulle läsa när hon kände sig ensam. Hon berättade idag att hon läst brevet flera gånger. Det kanske tyder på en viss hemlängtan?
I alla fall när hon kommer hem från Indien i vår/sommar då jävlar ska vi ha kul. Sommaren blir våran, vart vi nu spenderar den, vi får se hur det blir med Tyskland.

Under dessa 2 veckor har det hänt så mycket. En vän har dött, två självmord här på mindre än en vecka, nya planer och nytt hus/hem(?)

I alla fall jag saknar dej, ta och kom hem snart va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0