AUF

Igår kväll var jag Amanda och Emelie ute på etage. Jävligt kul var det jag tror inte att jag varit så jävla pepp på jätte länge. Som vanligt så gick det mesta ut över styr. Jag säger bara glitter bruden haha herregud!.. Idag har man ju i alla fall mått som man förtjänat, förjävligt.

Efter skolan idag åkte jag och Sara till borlänge för att skaffa tapeter och det gick som smort, två tapetrullar och lim fick vi från Nordsjö, generöst av dom. Vi ska använda dem till att klä våran monter som vi ska ha till vårat UF företag på mässan i ejendals nästa fredag.

På kvällen åkte jag och mammi till familjen Vestlunds där vi fick käk å sedan färgade sofie håret på mej. Så nu gott folk är jag BRUNETT tänka sig det blev folk av mej tillslut också men kommer garanterat att få ett blont korkat återfall till sommaren..

aw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0