En början till något som kallas pepp och en hemsk dröm.

Nu ska jag glömma all jävla skit som händer, alla männsikor som sviker, alla manipulativla jävlar, allt som jag inte mår bra utav och bara peppa och ladda upp inför NORGE.

På Lördag gasar jag och Sara till Norge. Kan det bli så mycket bättre? Nej! Åka bräda hela eftermiddagen och kvällen, festa hela  nätterna sova hela dagarna och börja om på nytt om och om igen. Det finns ett ord för allt det, UNDERBART.
På vägen dit ska vi lyssna på musik larva oss driva med folk hamna i obekväma situationer allt kommer sluta i kaos. Men som tur är så jobbar Norgegrabbarna ganska mycket så jag och Sara behöver inte skämma ut oss allt för mycket.

Jag tror och hoppas att resan blir allt det som vi har hoppats på. Och jag tänker inte ta det lugnt glöm det så DU kan sluta säga det till mej, för det kan DU glömma, jag tänker leva loppan.



Förresten Inatt hade jag en hemsk drömm. Jag skulle åka och möta Emmy vid Arlanda. Jag och Tiina stod där och väntade, men ingen kom. Vi fick lov att sova över där i em vecka för att planet var jätte försenat. Men när planet äntligen kom så såg vi ingen Emmy. Vi såg folk från olika kulturer komma in från terminalen och hämta ut sitt bagage. Efter drygt en timme kom det 4 vitklädda Indier bärandes på en vit kista med en stor regnbåge målad på den och texten Under Dunder AB. Vi förstod att Emmy låg däri. Vi fick skjuts hem till Dalarna med Indierna och kistan var också med. När vi kom hem Skulle alla vi tjejer hennes närmaste vänner och familj ta farväl av henne se henne en sissta gång. Och hon hade blivit så liten det var inte Emmy som vi är vana att se henne. Det var hennes ansikte och ett spädbarnskropp. Vi arrangerade hennes begravning och jag sjöng några av hennes favoritlåtar i kyrkan.
 
Helt sjukt att begrava sin bästa kompis i en drömm. Hur fan kunde jag drömma det lixom? Jag har en teori att det är för att hon är på andra sidan Jorden och jag känner att jag inte riktigt kan vara där för henne eller något sådant. I alla fall Emmy jag saknar dej kom hem, men kom hem levande och ha inte 4 vitklädda indier med dej. Jag önskar att du vore här min älskade flummboll<3 Det första vi ska göra tsm är att dricka tequila och gå på vårpicknick men pannkakor :')



aw

Kommentarer
Postat av: sara

Haha detta kommer bara vara kanoners:D:D

2009-02-16 @ 18:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0