Tjejplanet

I dag har vi startat en liten kupp på jobbet. De flesta har nominerat min mamma till tjejplanet en tävling på mixmegapol.se. Hon förtjänar verkligen att vinna. Hoppas att hon gör det. Hon om någon behöver semester.
Jag vet att om hon skulle vinna skulle hon bli jätte glad, rörd och känna sig uppskattad. Tro mig hon förtjänar verkligen att känna sig uppskattad.

När vi skrev nomineringarna till varför hon ska vinna var det en mening som alla skrev likadant. " Tänker alltid på allas bästa utom sitt eget". Det är dags att min mamma börjar tänka på sitt bästa också, jag vill ju ha henne kvar så länge som möjligt. Jag menar inte att hon är gammal eller något sådant men utsliten som bara fan är hon. Tänk på dig själv nu mamma.

Hon vet såklart inget om detta så inte ett knyst okey?


aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0