SÄLEN

Idag eftermiddag åker jag iväg till sälen med kusinerna. Ska bli så sjukt skönt att komma iväg lite och åka massa bräda. Fan ta dej linus som har stukat och sträckt foten, just nu också så jävla typiskt. Men jag ska tvinga dej att åka ändå.
Jag har fortfarande inte packat min väska och just nu är jag på jobbet, ska försöka smita lite tidigare så att jag hinner packa innan jag åker till Djurås för att hoppa in i nästa bil och åka iväg.

Det är så typiskt mig att vara ute i sista minut. Så har det alltid varit, stress, stress. Haha jag kanske lär mig någon gång jag också, fast ärligt talat tror jag inte det. Nej nu måste jag återgå till arbetet!


aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0