Problem

Jaha tänk att det aldrig blir som man har tänkt sig. Som jag sa i tidigare inlägg så skulle jag och Sara ha åkt till Norge på lördag. Men nu är det så att de som vi skulle ha bott hos i Norge, de ska jobba så mycket under den vecka vi tänkt vara där (sportlovsveckan), så nu är resan uppskuten ungefär två veckor. Det är ganska bra eftersom att vi hinner få pengar då.

Jag är lite osäker på om jag verkligen har råd att åka. Jag har studiebidraget att leva påtills nästa kommer. 1050kronor att ta mig till Norge på, köpa alkohol, köpa mat, liftkort och övriga kostnader som tillkommer. Och jag vet att pengarna räcker inte på långa vägar. Jag kommer inte få en enda krona hemmifrån har min mamma gjort klart för mig. Problemet slutar inte där utan har även svårt att få skjuta upp lovet för min APU-plats för de har inte mycket jobb under lovet så de vill helldre att jag jobbar som det var sagt från början. Fan, måste finnas något att göra åt saken.



aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0