Krig - här kmr det!

Idag har det varit en galen dag jag och min kvinna Sara har varit som apor i skolan. Som sagt så har hon inflammation i tarmen och det kan ju vaa jobbigt. Detta inlägg tillängnar jag till dej Fernis. Sara ska slå på mysfaktorn och fly iväg utomlands hon ska till Norge och jag som är hennes lille kumpan följer efter hack i häl.

Idag liknar sara en rosa panter vi har solat och bastat och det syns på kvinnan.
Även fast hon har sina brister så måste jag medge att hon är en jätte bra kompis hon är snäll söt och jävligt omtänksamhon är ett äkta flummo och kanske lite fyllo men hon är min vän så jag får stå ut med det.

Söt
Ambitiös
Rövhål
Amazing

aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0