Känslan av att inte vara ensam.

I går kväll när jag skulle sova, kunde jag inte slita blicken från spegeln, det kländes som om någon var där inne i spegeln. Nu tänker ni, ofta! Men jag lovar det var en sjukt konstig känsla jag hade.
 I filmer brukar speglar vara dörren till en annan värld. I skräckfilmer till exempel är oftast en spegel med på något sätt.

Känslan jag fick igår var att jag inte var ensam i mitt rum. För ett tag så bankade mitt hjärta hur hårt och fort som helst. Efter ett tag lugnade det ned sig och ögonen började fyllas med tårar. Jag var inte rädd utan jag kände mig lättad. Som om två stenar lyftes från mina axlar. Rummet blev ljusare. Och jag somnade ganska fort. Jag har inte sovit så bra som jag gjorde i natt på väldigt länge. Jag vet inte vad det var men jag tror inte att jag var ensam igår vad det än var så kan jag säga att det idag känns som om jag mår bättre än tidigare, på något konstigt sätt. Kusligt!.


aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0