Inte längre en vän till mig



Jag har alltid
sagt, (eller sedan första gången jag smakade tequila) att det är jävligt gott och festligt. Well, jag är inte så säker längre.

Igår var jag och Jennie ut på krogen i borlänge. Jag tog min oskuld på flamman, dock inget ställe för mig.
Kvällen började ganska lugnt hemma hos Jennie i den eftertraktade lillstugan. Vi drack SanFransisco smaskigt som tusan var det, vi lyxade till och med till det med jordgubbar och chilinötter. Efter att vi fixat och förfestat åkte vi till Borlänge.
Det tog ett tag innan vi hade bestämt oss för vilken krog vi skulle gå ut på men till slut blev det Flamman.

Vi betalade in oss och hände in jackorna. Efter att vi knatat upp för den lååånga trappan tog vi en cider, som snabbt blev 2 cider. Sedan blev det tequila, i mängder jag skojjar inte när jag säger att vi drack säkert 7 tequila var. Han i baren frågade efter mitt person nummer för han trodde vi hade snott ett kort så vi skulle kunna handla. Haha!

Vi dansade, beställde, drack, besökte damernas, minnesluckor, minnesluckor och någon rökpaus.

När vi skulle gå ut ramlade jag och flög nedför hela trappan. Du vet som i filmer när någon verkligen r a m l a r ned för en trappa? Så var det!..
Sen hade jag tappat min nummerbricka så jag skulle få gå ned i källaren å hämta min jacka, vad händer? Jo jag ramlar återigen nedför en trappa. Smärta!!

På vägen hem stannade vi en miljon gånger. Fan vad jag mådde illa, blä!
Jag och tequila är inte längre vänner.

Jag har ett svagt minne av att jag fick en dryg kille utkastad också haha jag säger då det.



Nu ser resultatet ut som så: En miljon blåmärken om inte mer
                                                      3 kotor som hoppat snett.
                                                      Uppsvällda knän
                                                      Huvudverk.





aw




Kommentarer
Postat av: Jennie

det va riktigt roligt att gå ut med dig vännen!

tycker det roligt att vi ses lite mer nu och

det får inte bli uppehåll nu :D<3 och jag finns bara ett samtal bort om du vill prata, vad det än

gäller :) <3

2009-02-22 @ 20:50:04
URL: http://jennieniss.devote.se
Postat av: Anonym

Det var verkligen kul att träffa dej också gumman:) Och nej inga uppehåll :D Jag finns här jag med det vet du <3

2009-02-22 @ 23:15:32
Postat av: Mikaela

haha, de är typiskt dig att ramla ner för trappan tjejen :P inte första gången.:P hoppas det gick bra i alla fall :) ha så kul i sälen :)

2009-02-23 @ 17:57:18
URL: http://metrobloggen.se/elasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0