?

Igår skulle det ha varit Simons 19 års dag. Eller om han nu är 19. Hur kan man veta han levde till åldern av 18, men han finns väl fortfarande? Jag hatar tanken att efter döden är allt slut. Det kan inte bara vara slut. Man kan inte leva ett helt liv och plötsligt försvinner allt, allt tar bara slut. Det funkar inte för mig. Jag är inte religös på några vilkors vis, men jag tror att det finns något efter döden. Jag tror att liven som man lever går ut på att man utsätts för olika prövningar och tester, vissa klarar de prövningarna men du var en av dem som inte gjorde det. Du och så många andra. Men du kanske visste att där du är nu är en plats där du kan vila där du kan känna dej trygg säker, en plats där du kan känna och få allt du inte fick uppleva här.

Din syster skirver så fint om dej i sin blog jag blir tåröggd varje gång jag läser men ändå kan jag inte sluta läsa jag vill inte att det ska ta slut så långe som folk skriver, pratar och minns dej så finns du kvar.

Vila I Frid





aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0