Ryck upp dig Amanda..!

Okej nu klarar jag inte av det här en dag till. Jag har inget jobb och känner mig totalt misslyckad som individ. Jag går och lägger mig i den röda mannen med hornens tid, dvs. klockan 3. Genomsnittligt varje natt faktiskt. Jag vaknar vid 10 går upp kl ett om jag nu inte fortsätter att vakna klockan 7 varje morgon, vilket är mot alla odds. Sedan går jag ut med min hund. Äter frukost. Kollar på Tv. Lyssnar på musik. Går ut med Vega. Äter lunch. Kollar på Tv. Går med Vega. Kollar på Tv. Äter igen. Kollar på Tv. Kollar mer på Tv. Sitter vid datorn. Duschar. Sover. Och sen fortsätter hela proceduren om och om och om igen. Enda skillnaden kan vara att jag ibland glömmer bort att äta. Men nu har jag fan fått nog. Jag tänker inte gå in i det nästa året som en totalt misslyckad medelålders ungdom. Det finns gränser på vad man alltid kan göra och sådant som bara funkar någon vecka. Men i princip har jag levt i denna onda cirkel sedan jag slutade Gymnasiet. Jag är en livsmissbrukare. Jag sitter och ser livet leka förbi i en hisknande fart. Okej kanske tog i lite väl mycket nu. Eller gjorde jag? Ja jag tror nog det. Absolut inte meningen att förvandla detta till ett tyck synd om Amanda inlägg. Gör för fan inte det. Eller be för mig, be för att jag lyckas få ett bra jobb.! (A) Sen kan jag be för att allt annat ska lösa sig för mig. Öj du där sluta klaga då. Det här är min blogg jag får vara självisk. Så det så. I morgon ska jag göra något som jag inte gör så ofta. Bara för att8vet dock inte vad än, men man ska inte haka upp sig på detaljer). Det mår man bra av. Slut på nedlåtande formuleringar i form av denna (för idag).

Nu över till något roligt. Nämligen helgplaner. Eller man kan väl inte kalla det helgplaner när dom inte har förflyttats från min hjärna, till min mun och in i någon rolig persons öron. Men det finns det tid för. I alla fall, planerna som jag är sjukt sugen på är följande. Pulkaåkning i Djurås, kvällstid. Mysigast då det är mörkt ute! Det är inte töntigt i någon form, varken flytande eller fast. Man blir aldrig för gammal för att åka pulka!.. Så känner du för att joina så gör det!. Kul om man är ett gäng. Kom igen ta ned stoltheten (eller vad det är som hindrar dig) från hyllan och ha kul. Pulka- rules!!!

/aw

Kommentarer
Postat av: Vicki

Fy vad kul :D Pulka awiiieee :D



Jag håller med dig Amanda... Livsmissbrukare, du är inte ensam suck vad ska vi ta oss till?

2009-12-18 @ 11:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0