Komplicerade saker ska aldrig diskuteras med alkohol i kroppen!

"Amanda du är allt jag har, men sticker jag så ser du mig aldrig igen. Det kan jag lova". Fulla människor överdriver väl? Eller är det då man säger det man verkligen menar? Jag hoppas att det är det förstnämnda i detta fall. Men om det inte skulle vara så, så kan jag säga att jag är rädd och förkrossad. Vi hade vår moment idag då vi båda stod och grät och kramade om varandra. Och du säger som åvan + "Amanda du är allt jag har kvar". Om jag är allt du har, snälla säg dom sakerna till mig när du är nykter. Då vet jag att det kommer från hjärtat och dessutom är sanna ord. Komplicerade saker i form av denna, ska aldrig diskuteras på fyllan. Jag tycker att det är jobbigt när du säger som du gör, handlar som du gör, tänker som du gör. Jag vet att du går igenom en svår period, men gissa vad? Det gör jag med! Så låt mig inte gå igenom din också. Du sa, att om jag vill att du ska ändra på dig så ska jag säga till. Ska man behöva säga till? Jag kan inte säga till. Det har gått för lång tid..


Now I could make this obvious, and you,
You could deny me all in one breath,
You could shrug me off your shoulders.

And I don't think that you know what you've been missing.


/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0