Julstök

Idag har jag städat som en tok. Det såg ut som ett rent helvete här hemma. Men nu är det kliniskt:) Nu ska jag inte stöka till något mer utan ta reda på allt som jag tar fram på en gång. Det blir typ mitt nyårslöfte eller något. Jag har även lekt omkring med Emmy och Ullis idag. Skönt att träffa Ullis igen som man inte har sett på evigheeters evighet.. Emmy den barmhärtige samariten färgade även mitt hår så hejdå blondiie hallå brunett!:) Blev ganska bra tror jag haha!

Imorgon brummar jag iväg till Stockholm med den bästaste Sofie! Vi ska kolla när I am som me tävlar om ett skivkontrakt.. Så alla som kan ta och pallra eran rumpa till Nalen i Stockholm och rösta på dom.. www.myspace.com/iamsomeband om ni vill lyssna.. Ni kan även gå in på www.bandit.se/unsigned där kan ni rösta på grabbarna som är mkt tacksamma om ni avlägger 30 sekunder av eran tid till att göra det.:)! Så gört!

Jag måste även säga att alla överraskningar är inte bra överraskningar..! sug på den karamellen du!

För övrigt: Amanda, Tiina, Emmy, Emelie, Ullis, Andreas, Linda, Jennie, Sofie, Fredrik, Johan, Tummen upp för er!(Y)

/aw

Kommentarer
Postat av: Tiina

O tummen upp för DIG! :)

2009-12-06 @ 10:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0