Fredag!

Äntligen Fredag och lov, tänker ni som går i skolan. Äntligen ledighet vid jul, tänker ni som jobbar. Och jag, ja vad tänker jag? Känns inte som någon skillnad från vardagen direkt. Men jag vill ha lov. Vill känna fan vad skönt med ledighet. Men vad fan det kommer:) Så vad ska man göra idag då? Ingen aning faktiskt. Folket vill dra på Reggae club så vi får se om jag hänger med på det. Det är på s2 ikväll btw:) Kommer nog att bli grymt. Men jag tycker att det är synd att det inte är på wasa-bryggeriet längre det var sjukt nice! Då stängde det när man var trött och ville gå hem! As billig öl och billiga drinkar på glas? Nej i kanna! Underbart? Ja jag vet! Nu ska jag bege mig ut i världen och planera min Fredag! 
 
Trevlig helg sup och svälg!
/aw



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0