Krokodilchock

Idag har jag varit till Leksand en sväng har inte varit där sen studenten. så det var ju lite av en upplevelse;) Köpte en tröja på solblomman också så det var ju en händelserik resa.. Hann med en fika på gårdscafeet också. Prova citron/apelsin glassen där lätt värt det. Men deras Chai latte var en stor besvikelse. Smakade varm skummad mjölk i princip.

Jag har varit duktig och klippt gräset idag också. Riktigt stolt.:) Sen har jag och Cecilia varit i Älvsjön och badat där det numera bor en krokodiil eller en liten alligator (ser inte skillnaden) Det var en rejäl chock undra vem som har forslat dit den(?) har du upplysningar om det kontakta då polisen. Vi ringde någon djurförening som kom dit i en stor vit bussliknade fordon och skulle hämta den och lämna den på något Zoo hoppas jag. Om de skjuter den får de med mig att göra. För övrigt tog vi oss friheten att döpa den. Den heter Wärsting ala krokodil :D haha Men fatta SJUKT! Men missförstå mig inte den var ganska liten.

En as bra sak bara som gjorde min dag. BRING ME THE HORIZON kommer till Stockholm den 16:e oktober! :D Älskart

/aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0